Facebook Twitter gPlus rss LinkedIn
  • Acasa
    • Lista Parteneri Zeus
    • Intrebari si raspunsuri
  • Dealer acces
    • Autentificare Dealer
  • Produse
    • Case de marcat
      • Daisy Tech.
        1. Daisy eXpert SX
        2. Daisy Perfect M
        3. Daisy Compact M
        4. Daisy Compact S
      • ELTRADE
        1. Eltrade A1
        2. Eltrade A3
    • Imprimante termice
      • Imprimante termice desktop
        • Imprimanta termica ZP-58 USB
        • Imprimanta termica ZP-58 RS232
        • Imprimanta termica ZP-58 ETH
        • Imprimanta termica ZP-80 USE
        • Imprimanta termica ZP-80 USB
        • Imprimanta termica ZP-80 WiFi
      • Imprimante etichetare
      • Imprimante termice portabile
        • Imprimanta portabila ZPP02-BT
    • Sisteme POS All-in-One
      • POS All-in-one P2C
        1. All in One P2C J-100
        2. All in One P2C T-100
        3. All in One P2C P-100
        4. All in One P2C T-150
        5. Smart Desk Dock T7
        6. Accesorii POS P2C
      • POS All-in-one Poindus
    • Cititoare coduri de bare
      • Cititor cod bare 1D
      • Cititor cod bare 2D
      • Cititor cod bare wireless
      • Cititoare omnidirectionale
      • Cititor cod bare bioptic
      • Cititor card magnetic
      • Cititoare card RFID
    • Sertare de bani
    • Solutii fiscale moderne
      • SAGA Software cu Daisy
      • Imperial POS cu Daisy
      • Imperial Bar-Restaurant cu Daisy
      • Facturis cu Daisy
      • SmartCash POS cu Daisy
      • SmartBill POS cu Daisy
  • Procedura fiscalizare
    • Pas 1 : Achizitie casa de marcat
    • Pas 3 : Fiscalizare casa de marcat
    • Pas 2 : Obtinere serie fiscala
      • OnLIne cu Formularul C801
      • Depune clientul dosar la ANAF
  • Download
    • Drivere case de marcat Daisy
    • Drivere case de marcat ELTRADE
    • Daisy Ride - Ridesharing App
    • Manuale case de marcat
    • Legislatie case de marcat
    • Tutoriale case de marcat
      • Conectarea la PC
      • Export XML eXpert SX
      • Export XML Perfect M
      • Export XML Compact M
      • Export XML Compact S
      • Introducere CIF pe bon
      • Instalare Dprint Romania
      • Coduri de eroare
  • Contact
    • Formular Comanda case de marcat

Un utilizator schimba unitatea de service, ce se intampla cu dosarul de asistenta tehnica al aparatului ?

  • Print

Intrebare contribuabil: In momentul in care un utilizator schimba unitatea de service, ce se intampla cu dosarul de asistenta tehnica al aparatului ? Cine are obligatia sa il pastreze ? Firma care a fiscalizat aparatul sau firma care preia service-ul ? 2.De ce este camp obligatoriu pentru contracte de service in completarea declaratiei F4102 , daca contractul nu e obligatoriu ? 3. Care este procedura de casare a caselor model nou? In formularul F4103 exista doar : Furat/ Disparut/Distrus/ Dezmembrat pentru piese schimb .

Raspuns ANAF: Potrivit dispozitiilor art 101 lit.e) din HG 479/2003, distribuitorul autorizat trebuie sa intocmeasca un dosar de asistenta tehnica pe suport de hartie sau electronic pentru fiecare aparat de marcat electronic fiscal comercializat (direct sau prin intermediul unitatilor acreditate pentru comercializare), in care arhiveaza documentele primite sau emise in legatura cu interventiile tehnice efectuate asupra aparatului in cauza.
Totodata, potrivit art. 103 alin. (1) din acelasi act normativ, la instalarea aparatului de marcat electronic fiscal la utilizator, tehnicianul de service al distribuitorului autorizat sau al unitatii acreditate din reteaua acestuia, dupa caz, inregistreaza si arhiveaza in dosarul de asistenta tehnica al aparatului toate documentele emise in legatura cu instalarea aparatului. 
Astfel, toate unitatile acreditate pentru service ale unui distribuitor, au obligatia de a transmite acestuia, in calitate de titular al drepturilor si obligatiilor ce decurg din autorizatia de distributie, situatia tuturor interventiilor tehnice efectuate, precum si toate documentele emise sau primite in legatura cu interventia tehnica efectuata asupra fiecarui aparat de marcat electronic fiscal.
In formularul F4102 exista campuri pentru numãrul și data contractului de service încheiat si perioada de valabilitate a acestuia. Câmpurile trebuie completate în situația în care există un contract de service. Validarea și transmiterea formularului F4102 nu sunt condiționate de înscrierea detaliilor privind contractul de service.

Intrebari-raspunsuri

  • Transport de persoane    UBER, Bolt, Clever, Yando
  • Firma suspenda activitatea
  • Schimbare punct de lucru
  • F4105 la schimbare punct de lucru
  • Schimbare sediu social si punct de lucru
  • Inchirieri auto activitate secundara
  • Particular inchiriere camere
  • Sanctiuni neutilizare case de marcat
  • Firma fara punct de lucru
  • Utilizator schimba firma de service
  • PFA producator de cereale
  • Notificari ANAF prin SPV
  • Obligatia emitere bon fiscal pt persoane juridice
  • Casele de marcat vechi - se mai utilizeaza?
  • Persoana fizica - ghid turistic
  • Raportarea lunara XML

Continutul acestui site este proprietatea firmei ZEUS SERVICE SRLsi are intentia de a promova produsele si serviciile oferite GRATUIT sau contra cost clientilor nostri. Folosirea acestui site este permisa in masura in care nu afectati functionarea lui.
Toate imaginile folosite sunt proprietatea companiilor producatoare.

Designed by ZEUS SERVICE 2018

Legaturi utile

  • Legislatie case de marcat
  • Proceduri diverse
  • Oferte produse
  • Confidentialitate
  • Politica GDPR
 

Contact

Birou: 021 430 5315 ; 021 430 5024
Vanzari: 0733 554 555 ; 0731 554 555
Contabilitate: 0725 554 555
Suport software : 0727 554 555
Service: 0724 539 206
 
Zeus Service SRL
str. Orsova nr.7, bl.D3, sc.2, ap.21-23, sector 6
Bucuresti , Romania
CIF : RO 9843830 ; Reg. Com. J40/7708/1997
 
office@zeusservice.ro ; vanzari@zeusservice.ro
service@zeusservice.ro ; support@zeusservice.ro
 
Facebook Twitter gPlus rss
sus
Real time web analytics, Heat map tracking