In varianta in care clientul depune dosarul la ANAF este necesar sa se completeze urmatorul dosar care va fi depus la ANAF , sediul din Gerota.
Toate actele vor fi in Copie certificata " Conform cu originalul " ( daca aveti nevoie de stampila "Conform cu originalul" puteti face achizitia de la noi - pret 55 lei TVA inclus)
Dosarul trebuie sa contina urmatoarele:
De la firma dvs:
- Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
- Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF)- doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
- Copie dupa certificatul constatator, si rezolutia O.R.C., inclusiv mentiunile pentru punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat;
- Copie dupa contractul de inchiriere/comodat de la adresa unde se va instala casa de marcat;
- Copie dupa BI/CI al administratorului/delegat;
- Pentru regim volant trebuie sa aveti Certificat constatator pentru activitati desfasurate la terti (exemplu : coduri CAEN: 4789 sau 4799 ). De asemenea mai trebuie copie la contractul de inchiriere sau comodat de la sediul firmei.
De la noi:
- Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
- Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
- Copie dupa Certificatul de Garantie;
- Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
- Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale.
- Un exemplar declaratie tip pentru adresa unde se instaleaza casa de marcat
Acest dosar trebuie sa ajunga la ANAF.
Pe langa dosar va rugam sa luati cu dvs.... si foarte multa rabdare.
Durata de obtinere serie fiscala poate fi de 7 - 10 zile.
Dupa obtinerea Numarului UNIC de inregistrare ( denumit prescurtat NUI ), va asteptam la sediul nostru , cu acest numar si cu casa de marcat pentru operatiunea de FISCALIZARE.
La FISCALIZARE :
- se introduc articole in casa de marcat
- se face un instructaj de utilizare al casei de marcat
- se pune casa de marcat in modul FISCAL cu introducerea datelor firmei dvs si a numarului NUI obtinut de la ANAF
- se completeaza Cartea de interventie si Registrul special ( cele doua carti care trebuie sa insoteasca permanent casa de marcat)
Ultima etapa este VIZAREA actelor pregatite in urma FISCALIZARII casei de marcat.
In aceasta perioada ( Oct - nov - dec 2018 ) , serviciul de Obtinere serie fiscala si Vizare acte in urma procesului de FISCALIZARE este sistat.
Ne cerem scuze pentru acest lucru, dar este imposibil pentru noi sa efectuam aceste servicii si in acelasi timp sa incercam sa multumim toti clientii . Chiar daca aceste servicii era efectuate contra cost.