Zeus Service SRL este unul dintre principalii importatori de case de marcat cu jurnal electronic din Romania.
Zeus Service SRL vinde case de marcat moderne din noua generatie in toata Romania prin intermediul partenerilor nostri ( Distribuitori autorizati) din fiecare judet si direct la clientul final NUMAI in Bucuresti si zonele limitrofe.
Gama de case de marcat puse pe piata este la acest moment formata din 4 modele cu caracteristici si parametri diferiti , pentru a putea acoperi o gama cat mai mare de nevoi ale clientilor nostri.
Modelele de case de marcat generatia 2018, cu descrieri si parametri tehnici se pot vizualiza in sectiunea Produse-Case de marcat -Daisy Tech.
Modelele sunt:
Achizitionarea caselor de marcat se poate face direct de la sediul firmei noastre din strada Orsova nr.7, bl. D3, sc.2, ap.23 , Bucuresti, sector 6.
Plasarea de comezi OnLine este si ea o varianta pentru clientii din Bucuresti si zonele limitrofe in urmatoarele conditii:
- se plaseaza comanda pe email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. unde se transmit toate datele de identificare ale clientului si ce model de casa de marcat se doreste
- se poate face comanda casei de marcat folosind formularul de comanda de la adresa : https://www.zeusservice.ro/contact/formular-comanda
- se asteapta confirmarea comenzii din partea departamentului de vanzari.
- se incearca confirmarea comezii la unul din numerele de telefon ale serviciului de vanzari : 0731.554.555 sau 0733.554.555 .
De asemenea , in aceasta perioada volumul apelurilor este foarte ridicat si este posibil ca apelul dvs sa nu fie preluat imediat.
In aceste conditii va rugam sa reluati apelul pana cand veti fi preluat de un operator.
- Va rugam sa urmati indrumarile colegilor nostri deoarece timpul de procesare al unei comenzi poate fi ridicat .
De asemenea Obtinerea Numarului Unic de Identificare emis de ANAF se poate face si de catre client si pentru aceasta exista doua variante :
- varianta depunerii de catre client a documentelor la ghiseul ANAF din Gerota, dar cu disconfortul creat de deplasare si statul la cozi.
- in cazul in care doriti ca societatea noastra sa se ocupe de toate demersurile de obtinere serie fiscala si vizarea actelor in urma fiscalizarii ( serviciu oferit contra cost ) , atunci punerea in functiune a casei de marcat se face in termen de pana la 10 zile..